Min och Emmas första utlandstripp ihop!

Dagen började med att Andys mobil ringer, då skickade jag snabbt ett sms med express till Emma. Dit blev jag körd en halvtimme efter av min PV. Solade lite, käkade frulle och bara mös. Sen brainstormade vi och kom fram till att åka till Helsingör, och på kuppen fixa en ny mobil i 3-butiken i stan. Så vi tog Daniellas Hamlet till Helsingör, satte oss i hamnen och drack Bacardi Breezer och bara MÖS. Skit mysigt. Sen lullade vi lite i stan, sen hem igen. Hittade en ny mobil också!! 0:- kostade den. Skit söööt. HERE IT IS, in white;

Sweet huh?

Varit hos Caroline och tagit farväl med Emmsan, nu blir det kanske film med Kaka och Andy the MAN. Have it bitches. Och njut av våra sköna ansikten;

image407
På Hamlet, Danni i bakgrunden.
image408
Hete jag i Helningör (utlandet)
image409
The hottieees.
image410
TRION NUMMER ETT, the BEST a man can GET!

So loooong.

Kommentarer
Postat av: mathilda

jag har en sån mobil i grått. den är skit bra och helt perfekt. :) inte så bra kamera kanske & inte ljud heller kanske. men den cpar aldrig eller något. du kommer säkert bli skit nöjd. :) ha det.

2007-06-20 @ 21:43:50
URL: http://lilm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0