Midsommarafton

Jahapp, så var det midsommardag... Igår stack vi till Bårslöv vid tre tiden, alldeles för tidigt.. Men efter maten vid sju tiden så gick det lite bättre. Hade trevligt men saknade mina flickor. Drack massor med vin och åt jordgubbar och sen vid halv tre bar det hem till Påarp.. Jag kan inte fatta att min älskling åker snart... Jag kommer sakna honom så sjukt mycket.. Sitter typ och letar jobb i Manchester nu.. Hoppas allt löser sig när jag väl är där. Hade varit skit skoj att jobba i butik där. Iallafall så har dagen varit riktigt slapp, så underbart. Danne körde och köpte Burger King till mig innan idag också. Mega gott. Fett ska det vara när man är bakis. :)

Jag bjuder på lite bilder imorgon, orkar verkligen inte lägga in nåt nu!!!

Men hoppas ni hade det roligt igår.
KISSES

image412

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0