La bajsväder

Inget roligt väder idag inte. Så typiskt SWEDEN så det är inte klokt. Är lite avis på Caroline som glassar på Mallis nu, tjiiii fick vi här hemma! Igår hade jag en helt otippad kväll. Skulle ta ett glas vitt med emelie och emma, det slutade med att vi + lina hamnade på 4 flaskor rosé vin! Inte lugnt asså, men mycket trevligt. Så mötte vi upp jobbargänget (carolina, jossan och tess) och andy på Cardan och dansade lite och drack goda drinkar. Imorse blev det en resorb och nu mår jag hur bra som helst, redo att ta till flaskan igen! Ska till Bårslöv som sagt, blev typ 10 par, jag känner ett och vet vem ett är. Så det ska bli spännande. Ska in och duscha lite nu och så. Emelie får skicka lite pics till mig sen från gårdagens bravader, härmellan bjuder jag på en psyko bild på mig och psykoemma, varsågoda;

image411


Ha nu en alldeles förträfflig midsummer ;)
KISSES

Kommentarer
Postat av: carro

haha ni är cepe snygga!! idag har jag bränt mig på rumpan så jag knappt kan sitta ner.. inte alls roligt. :( ses snart! loove u

2007-06-23 @ 21:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0