En dag på havet

image396

Idag kom Caroline och Emma och hämtade mig vid nio i Påarp hos Andy. Sen cabbade vi till domsten och åkte ut med Carros familj och seglade. Helt sjukt mysigt har vi haft det och jag har bättrat på brännan lite :) Tog också mitt första dopp i Öresund från båten med Emma som ni kan se på bilden. Haha. Men verkligen, en mega mysig dag. La till vid Mölle och käka lunch och glass såklart. Sen seglade vi hem igen och nu är jag hemma, ska käka sen kommer Andy för att övernatta. Imorgon blir det Carros pool HELA dagen. Man orkar inte göra annat. Så mysigt if I may say. Jag och Carro säger som Monica i Vänner "I KNOOOOW". :P Nej nu ska vi käka spagetti och köttfärssås. Gottis. So long suckers.

KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0