Bara Vara, Zoo och Cardinal

Liiiiite ångest över hur mkt pengar jag gjorde av med igår asså! Jag får fan lämna kreditkortet hemma nästa gång. Iallafall så satt vi hemma hos Emma och drack vin, började festa vid typ halv elva, as sent!!! Men självklart hade vi mega skoj! Träffade roligt folk på Cardan och dansade verkligen heeela natten lång! Mega tjejkväll! Imorgon blir det fest hos Caroline, ska bli skoj! Har saknat min Carrsaaan. Nu softar jag och Emma, ska hyra film och bara gossa. Saknar min älskliiing. Så är han ledig i helgen så ska han hänga i lägenheten själv. Hade så gärna velat vara där och mysa. Men biljetterna kostar typ 10.000 om man bokar nu. Helt sjukt. Nej lite mys nu.

Mike, jag saknar dig också. När du kommer hem så ska vi ha lite myskvällar och festkvällar! Vi måste verkligen "make it happen" nu asså! Njut av La France nuuu din gliidare! :)

Aja, KISSES from SOPPAN!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0