Skitsugen på lugg

18534-1798
Exakt den frisyren vill jag ha, är sjukt sugen. Ska nog ringa och beställa tid! Yeeeye!

Men då måste jag försöka få bort mina ljusa slingor. Snyggare med lugg och helmörk. :) me want! Vad tycker ni jag ska ha?? jag har aldrig haft lugg i mörkt hår innan, det är ju så himla snyggt! jag är sugen, verkligen. Nu har jag precis duschat och antar att febern är borta eftersom jag mår bättre än vad jag gjorde igår. Snuvar dock som en gris och har ont i halsen.. Men annars är det ok. Isabelle fyller år idag, så jag får nog tvinga ner mig till Bara Vara och ta en kaffe eller varm choklad :) Imorgon tänkte jag fixa pass och beställa tid till Najaden, mina piller börjar sina... Snackade precis med min snygga man över msn. Han ska iväg vid fem och kolla lägenheterna, i cant wait!

Jag tycker sånt är mega skoj.

Nej men seriöst, lugg or no lugg??
KISSES

Kommentarer
Postat av: Anonym

NO lugg.

2007-07-04 @ 23:55:19
Postat av: Diddi

Jag tror du hade passat i en lugg om den är sån tunn :)

2007-07-05 @ 02:22:52
Postat av: Alex, din baby.

HELT KLART LUGG!! såå jäkla snygg den på rachel :) du hade varit het i det !! ses snart hoppas jag. puss

2007-07-05 @ 07:46:02
Postat av: plumsan

du är läcker i allt snygging ;)
nu ska jag till jobb.. uuh. hörs sen love!

2007-07-05 @ 09:01:32
Postat av: Anonym

lugg soppan :) mörk lugg är som du säger över snyggt :)

2007-07-05 @ 17:17:16
URL: http://alqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0