Sjuk, sjuk och åter sjuk

Okej, jag orkar verkligen inte vara sjuk. Vaknade efter många sjuka drömmar vid sex på morgonen och var skåll het! Man hade seriöst kunnat steka ägg i min panna. Fick sjukanmäla mig, så jävla störigt, pengar går till spillo!!! Sovit hela dagen, knarkat ipren och nu har jag fått i mig lite mat och mår aningen bättre.. Hoppas febern är borta imorgon iallafall. Skönt att jag är ledig två dagar så jag bara kan kurera mig. Saknar min älskling.. Han bestämde sig för en bil idag, Audi Q7. Min pappas favvis! Haha. Imorgon ska han kolla på tre lägenheter och jag väntar spännt på fulla beskrivningar! ;) Ska bli skoj!

Nej jag ska surfa lite till, sen ska jag sova lite...

You give me fever...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0