Shopping-glad idag!

Kom precis på att jag idag har gjort av med 1500:-.... Ooops! Fixade pass för 400, naglar för 350, jeansshorts för 100 och mega fina skor för 600 kr! Men glad är jag! Passet för mig till min pojvkän, naglarna shortsen och skorna gör mig snyggare och gladare... Så det är det väl värt?? :)

image465
Fina naglar va?
image467image468
Och mina Novita skor... Mega sköna! I love them... Mitt skoberoende som har hållt sig relativt lugnt på det senare har idag väckts till liv ;) haha. Nej, ikväll ska jag hjälpa jobbEmma flytta sen skulle vi nog laga lite mat och så :) Mys. Min Alex är sjuk, snuffe då, bli bra!!!

Puss på er
KISSES

Kommentarer
Postat av: mathilda

var gör du dina naglar någonstanns? :) är det akryl eller gele? ha det bra.

2007-07-24 @ 15:29:37
URL: http://lilm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0