På kommand av Caroline

En uppdatering är påväg! ;)

Sista dagen i HBG... Själva hjärtat i Sverige, ja inte är det hjärnan iallafall! ;) "I huvudet på en brat" har gått het i sommar, iallafall mellan mig alex och mallan på jobbet. Jag har ändån hunnit med mycket, Liseberg med Carro, Andy och Jonne. Bakken med Intersport!! Segling & Båstad med brudarna, en dag i Helsingör med Emma och massa roliga vinkvällar och utgångar i min favvostad HBG ;) Som jag kommer sakna er alla... Det vet ni om...

Minnen från sommaren 2007;
image479
Fluuuumride på Liseberg, Jag Caroline Jonas och Andy
image396
Segling med Emma och Caroline + familj.
image405
Bakken med Intersport!!!
image408
image410
Helsingör dagen, här med mina 2 favvisar!
image418
Andys slut på sin semester...
image426
Jag och Alex hos Caroline en mysig sommarkväll!
image432
image439
image434
image437
image440
BÅSTAD 2007!!!
image447
Caroline 20!!!
image458
Bara Vara kväll... En av många!!!
image464
Carolines present firades också på Bara Vara.. :)
image478
Emma fyller 19!

Nu tror jag nog jag fått med allt. Jag har ändån hunnit med mycket... Nu har jag hämtat mitt pass (som jag ser förjävlig ut på), jag har växlat pengar till taxi, jag har packat min leopard väska och jag har tillochmed börjat bli lite pirrig i magen... Jag ska lämna mina älskade här hemma och åka till min kärlek, ska ut och äta imorgon kväll med min baby... Åh, jag längtar. Men tjejer, det dröjer inte länge förrens jag kommer börja få abstines besvär utan er, ni är allt och lite till!

Men sommar 2007 har varit mega bra. Kan inte bärga mig tills nästa!!!!

Kom och hälsa på oss nu era bitches.!
Love you all.
KISSES

over and out from sweden.

Kommentarer
Postat av: carro

Yeeeeay vad kul! Nu ska jag snart börja packa ihop o dra mig hem till dig. :) hihi, myyyyyyys! :) ses om 20! :)

2007-07-31 @ 17:15:57
Postat av: Fanny

Lycka till Sofie !
Trevlig resa o ha en underbar tid i England nu !

2007-07-31 @ 20:17:26
Postat av: alex

baaby. kommer sakna dig. letar biljetter för fullt. men 14-18sep är jag din såklart, no matter what! trevlig resa. tack för denna sommaren! underbart.

2007-07-31 @ 22:19:30
Postat av: Ylva

Hoppas resan går bra & att du kommer trivas i England, igen :) Lycka till med allt & sköt om dig! Kram Ylva

2007-08-01 @ 14:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0