Is'nt she lovley?

Tre veckor kvar... Ångesten börjar närma sig...

Jag vill dela på mig, och vara på två platser samtidigt!! Varför kan man inte det?! Jag vill inte lämna mina flickor, jag vill inte lämna min familj, jag vill alltid ha dem nära mig. Men jag KAN inte, jag VÄGRAR att leva utan min Andy. Och han finns inte här, då måste jag vara där han är helt enkelt. Tre veckor kvar, tre veckor för mycket? Tre veckor för lite? Jag vet inte, jag vet ingenting... Jag vet att jag saknar honom. Att jag hade velat flytta in i lägenheten idag med honom och inte bara höra en avlägsen röst via telefon, jag vet att jag hade velat somna i hans famn. Jag vet också att jag behöver mina vänner, mina bitches... Snälla gud, dela mig!!!



Jobbat hela dagen, gått rätt snabbt ändån, mkt folk på Väla må ni tro!
Såå imorgon börjar jag tolv, SOVMORGON!
Nej, nu ska jag sova ensam igen... HATE IT.
Och tack för alla de snälla kommentarerna, i love it.
KISSES

hittade denna bild på efterfesten.com

Kommentarer
Postat av: Caroline

:)
Jag är från Helsingborg, men flyttade till Falun för två år sen och börja plugga där. Men nu över sommaren är jag här nere, ett måste med helsingborg på sommaren ju :)
Kramar!

2007-07-12 @ 11:53:07
URL: http://carolinenordens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0