Hej alla glada

Gick upp med Alex imorse och stack till pålsjöskog och gick en lång runda, hälsade på farfars grav och sen gjorde jag 100 situps, jag känner mig mega duktig. Nåt måste man ju göra av sin lediga dag när alla andra jobbar liksom! Snackade med Andy igår, de har match idag, hoppas han får spela, träningsmatch då. Snart får jag hålla om honom, mys!!! Nu har jag verkligen ingenting att göra. Ska hem till JobbEmma vid nio eftersom hon fyller år, grattiiis! ;) Så det blir kaffe och tårta, ska försöka motstå tårtan dock! Imorgon börjar jag tolv. Sköönt. Sen på torsdag är det utgång!!!

Nej jag ska nog glo lite vänner nu i min gosiga säng. Ha det så bra!
Kramar från mig!
image455


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0