Festivalen som vi gömde oss för..

Festivalen...

Minnena kommer tillbaka, för tre år sen träffade jag ju min älskade prins där, i Wallmanstälten. Det är minnen det, så mycket som har hänt sen dess, så ung man var då, så förskräckligt kär jag blev i Andreas och allt började där, på Helsingborgsfestivalen 2004.. I tre underbara år har vi hängt ihop, helt sjukt.. Äkta kärlek :)
image472
Jag hoppas att det kommer hålla föralltid...

Igår fyllde Carolina 24 år och vi firade det med fest, hade mega skoj med brudarna! Dansade på Cardan tills mina fötter inte klarade av trycket, då tog jag en taxi hem av en som kunde räkna till tio :) Sen har jag sovit gott i min säng, ska iväg och jobba klockan tre, tänkte gå på väla lite innan, skulle köpa skivor med mig till england, lite gyllene tider och så :) Som jag och andy kan ha i bilen när vi cruisar runder i Manchester ;) haha. Just de, Carolina fick en resa till Manchester av sin pojke!!! MEGA SKOJ!!! Ahh, det kommer bli bra... I know it.

NU ska jag äta pizza, sen duscha, ja tack!
KISSES

image473
I miss the good old days, och jag älskar min bästis Caroline ;)

Kommentarer
Postat av: carro

haha okeeej. :P

2007-07-27 @ 13:52:46
Postat av: Cassandra

grattis till 3 år gumman :) hoppas det håller föralltid för ni är så grymt söta tsm. :D

2007-07-28 @ 14:08:24
Postat av: Linda

Du är sjuktsnygg i ljusa slingor oxå... som på de gamla bilderna :) Hur blev det med luggen förresten?

2007-07-28 @ 14:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0