BÅSTAD SOMMARSTAD

Heliga underbara båstad! Vad jag älskar dig!

Varit i Båstad två nätter i rad nu, festat två dagar. Helt underbart har vi haft det. Dag ett börjar med att vi ska poppa popcorn då alex brister ut "asså faaaan tjejer, här är verkligen ingen micro!!" då microvågsugnen står framför näsan på henne! "meeeeh jag såååg inte den" BLONDIE varning nummer ett! Sen drack vi massor med gott, jag alex hanna emma vickan och millan. Sen blev det Madison för hela slanten! Dansade natten lång sen sussade vi gott i lillstugan. Här kommer lite pics från kväll ett;

image432
Emma och jag
image433
Hanna Vickan och Milla
image434
Hanna Emma Jag Alex och Vickan
image435
Hanna Alex och Emma (the blond bitches)
image436
Fråga, vem är killen bakom som vill vara med på foto???
image437
Jag och min kära kusin Emelie

Kväll ett var som sagt rolig. Kväll två var inte planerad, vi skulle egentligen hem då eftersom vi jobbar idag! Men så blev det dock ej. Vi låg och solade hela dagen, blev peppade av vädret, samlade ihop lite dricka som vi hade kvar sen dagen innan och började dricka igen. Efter en underbar middag dock som Emma stod för, credit till henne, mega gott!!! Sen bangade Emma ur när Carro kom och lekte chaffis ;) Tråkigt men sant. Stack till rix fm, jag hanna o alex då. Lyssnade på Olas NATHALIE!! Sjukt bra, sen drog vi till Madison!! Hade mega mega skoj!!! Ska snart till Najaden därför jag inte jobbar nu, ska försöka käka lite, men först, bilder från kväll två;

image438
Emma och Carro
image439
Alex och Hanna
image440
Rix FM
image441
Heta det är vi allihopa ;)

Så allt som allt så har det varit två UNDERBARA dagar, jag har dock varit den enda brunetten men the blond bitches har varit rätt så snälla ;) Haha. Nej nu måste jag iväg, sen är det jobb till åtta ikväll!!! Sååå sjuuuukt trist.

Och ni som inte tycker att jag är fet; I love you! ;) Haha.
KISSES

Kommentarer
Postat av: alexbabe

tack för allt !! love u bitch!

2007-07-11 @ 22:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0