Nu är jag på plats

Skulle bara berätta att jag är på plats i Wigan. Planet jag åkte var typ världens minsta, två sittsar på ena sidan och EN på andra där jag satt.  + att det var storm och jag var LIVRÄDD. Men till Manchester kom jag och Andy och hans päron var på plats. Vi bor på ett riktigt engelskt hotell som typ påminner om "The Shining". Men det är nice. Längtar dock efter vår lägenhet som några designers håller på att inreda. Det var iallafall tydligen ett fint kvarter, ska dit och kolla läget imorgon, andy var ledig då så det blir kanske lite shopping också :)

Nu ska vi sooova, lite trött efter all stress och tårar.

Saknar er redan där hemma, Love you all.

/Kisses from the WIG

Kommentarer
Postat av: Caroline

Uuuuh saknar dig redan!!! Men du skulle ju ringa sen så det är gott. :) Låter ju jättekul att bo på ett hotell som ser ut som the Shinning! :P Muh! Love yooou!

2007-01-02 @ 08:47:08
Postat av: emmeli

Hur ska du försörja dig där?

2007-01-02 @ 15:27:12
Postat av: Carolina

Heeej vännen!! Guuud vad fin lägenheten ser ut, kommer bli sååå fiiin när du satt händerna i den :) Pratade med Emmsan och fick höra om denna sidan.. Jättekul att se foto hur ni har det!!! Här hemma är allt toppen.. Vi hade en riktigt lyckad fest i helgen med jobb, suuperkul men vi sakna dig gumman!!! Men du lär inte sakna arbetstiderna, 10-18 är inte kul alls.. Nu ska jag ut och gå en runda i blåsten.. Ha det underbart båda två!! Kramar Carolina

2007-01-16 @ 15:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0