DEAR FRIENDS


Dear Diary.

 

Just nu är jag mega förbannad över att Internet inte fungerar här, så jag skriver detta inlägget i Words med förhoppningar på att Internet snart ska börja fungera. Har legat på rummet tills nu och glott film och sovit, vaknade av att min älskling Carro ringde från jobbet och snackade lite skit J Igår var vi på typ tusen ärenden, först intervju med HD sen stack vi med en kille från klubben och kollade på vår nya flat. Skit nice var den, lite liten om vi får gäster (som vi hoppas på) men perfekt för mig och Andy. Ett litet litet sovrum, ett större sovrum ett litet vardagsrum parallellt till köket, jätte fint och frächt! Bäst var tvättmaskin och ett fint badrum. Ligger i ett fint lugnt område precis vid en stor golfbana och vi flyttar in på Måndag, I CAN’T WAIT!

 

Här är lite smakprov på lägenheten, dock omöblerad ännu;


27377-97 

 

Köket, fint va?


27377-98 

 

Vardagsrummet

 

27377-99

Toaletten


27377-100

Från parkeringen där man går in.

 

Det bästa är att byggnaden är en inhägnad och man måste ha nyckel för att komma in på själva området så det känns säkert, Andy tyckte också att det var coolt J Sen körde vi runder lite och hamnade självklart på hotellet med hotellets mat på kvällen.

 


27377-101

Ute på äventyr, med GPS såklart!

 

På Söndag kanske Henke kunde fixa biljetter till Manchester United, det hade varit så roligt. Imorgon har Andy sin första match med Wigan, från start J Jag ska ligga på helspänn på hotellet och titta och heja!

 

Nej nu jävlar ska jag få igång Internet… Annars får jag lägga upp detta inlägg senare.

 

KISSES & HUGS from the UK


Kommentarer
Postat av: Caroline

Nice, mitt kommande hem från 14de maj ;)

2007-01-05 @ 18:56:55
Postat av: Anonym

Haha! Snygg du var i tidningen.
Då fixxar du biljetter till Wigans hemmamatcher till mig nu då?
Jag vill också vara i "The UK". (Observera Egil uttalet, hahaha)

Cheers.

2007-01-06 @ 11:48:45
Postat av: dannjella

gooosh.. VI BUTCHERS KOMMER O INVADERAR EN DAG!!! :D

2007-01-07 @ 00:40:21
URL: http://www.nogg.se/vykort

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0