WHAT IF?




Jag ligger hemma i lägenheten själv och ser på min BIBEL, Sex & the City. Genom att se på den serien så saknar jag bara mina vänner så mycket mer.. Genom livet går man genom så fruktansvärt mycket, men det man alltid vet är att ens riktiga vänner finns kvar, även om man inte träffar dem under en längre tid. Jag hoppas alla mina vänner är medvetna om hur ont det gör i mitt hjärta vissa dagar, att jag bara lämnade allt och alla därhemma. Jag önskar jag kunde dela på mig så iallafall hälften av mig kunde vara med Caroline och Mathilda just nu. Och en liten del med min kusin, och en liten del på Intersport och en liten del hos Daniella i Stockholm och en liten del hos Emma och Issa och alla där hemma.. Det finns så mycket man vill men man kan inte göra allt. Jag säger inte att jag ångrar mig, det gör jag verkligen inte. Jag och Andreas har det super bra och han är verkligen den killen jag föralltid kommer att älska, men som sagt, jag saknar dem som alltid finns för mig. Ni måste veta det, bara för vi inte ses får ni inte glömma mig!

WHAT IF, jag kunde vara med er alla, jag hoppas jag är med er alla, en liten del av ert hjärta tillhör mig så som mitt hjärta är fyllt av er?

Jag ligger här och funderar på mitt liv, när jag är såhär tankspridd är det bästa att skriva, det har jag alltid gjort. Jag är så nyfiken på hur framtiden kommer att bli, detta liv jag valt att leva är verkligen så oförutsägbart. Till sommar kanske jag flyttar hem igen, eller till något annat land, vilket? Men som jag ser det, Livet är ett äventyr..

So let's play


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag alskar iaf dig! Krya pa dig en massa! Vykort till dgi ar pa vag!! :P

2007-02-11 @ 09:06:26
Postat av: Issa

Hej gumman!
Vill bara peppa upp dig i din kärleksbloggavsnitt :P Jag saknar dig här hemma jättemycket med, men är glad för din skull att du och andy har det bra.. Lite fotbollsliv är du trots allt värd ;) Nu ska jag nanna, skriver mer en annan dag.. Älskar dig min ängel! :) Puss!!

2007-02-12 @ 23:12:43
Postat av: Karin i London

ja... du verkar ju ha ett mer spannande liv an de flesta. supercoolt. hoppas det gar bra for din kille! kram

2007-02-21 @ 03:34:05
URL: http://beetlebum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0