SNOW IN ENGLAND

27377-111
Hej mina kära läsare!

Jag är cpsugen på Sushi Fanny! Skicka hit lite! :P Idag sov jag och Andy länge eftersom han är ledig. Idag blir det nog en dag framför teven och på teven kommer 24 att spelas. :) Igår blev det Manchester, fika på Starbucks och sen Koreansk hämtemat och lite fotboll, som dock var en jätte tråkig match. Sen åkte jag och Andy hem och nu idag är det typ snöstorm här i England. Men Wigan har klarat sig bra, det viner lite snö men det lägger inte sig. Skolor och så har dock stängt där snön har stannat och så, engelskmän är INTE vana vid snö, de har liksom inga vinterdäck. Men sånt är livet in england :) Om två veckor kommer familjerna! Jag längtar, sen hoppas jag att Emma har bokat en resa också, vi ska ha så roligt! Nej om man skulle mysa lite! Puss på er. Saknar er...

Och Carrsan my love, tänker på dig.!

Kommentarer
Postat av: Fanny

HEJA SUSHI , HEJA SUSHI !

2007-02-09 @ 12:15:46
Postat av: Carro

hello my little angel!

sushi sofie... vad tankte du pa nar du at det? ooh! menemn hehe. nu ar vi i huahin... 35 mil soder om BKK o har ar supermysigt. kanns som o vara typ i grekland. fast typ 100 grader varmare! sa imorgon blir forsta dagen pa beachen pa over en vecka, ska bli nice! skotta ltie sno for mig med!! :P puss pa dig!!

2007-02-09 @ 12:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0