ROADTRIP IN THE RAIN

Yes vi är i England, och ja, här regnar det mycket. Jag och Andy bestämde oss för att åka till Manchester och träffa Andreas Johansson för att se Manchester United matchen. Vi såg den på världens största sportsbar. Åt god mat, iallafall jag, jag åt fajitas med kyckling, mumsigt värre. Har ni provat det?
Det var första gången för mig, but i liked it. Sen fick jag köra hem och det regnade som aldrig förr, lite läskigt faktiskt, men mamma var inte rädd, jag kör försiktigt :)

Nu blir det antingen film eller Prison Break. Sen THE BED. Imorgon ska jag på Sushi jakt, om jag inte får Andy med mig så får jag ge mig ut och jaga själv! :) Sleep Well, cykelställ!


Fajitas..

Förresten, vad tycks om min bloggdesign? Andy säger bara "Mmm fint".. Ni vet killar..

Kommentarer
Postat av: Diddi

JOdå den var fin!:)

2007-02-21 @ 01:05:57
URL: http://dmathisen.blogg.se
Postat av: carrsan o tilda

har kommer en halsing till regninga england fran paradiset PHIPHI!!! :D vi alskar livet! saknar dock dig... bara nagra dagar kvar tills du fyller 20! :) halvvags till 40. :P hoho puss babe!

2007-02-21 @ 06:53:55
Postat av: Dudy

jättesöt design :)

2007-02-21 @ 11:20:38
URL: http://dudy.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0