Playing in Photoshop

27377-132

Äntligen har jag fått mitt Photoshop så det enda jag har gjort idag är att leka där. Jag har dock tvättat och lagat tidig middag till mig och Andy också, han ska snart iväg och spela match. Så då blir det antaglingen mer lekande i Photoshop :) Snart börjar min kurs så jag måste ju färska upp mitt minne, don't you think?

På Torsdag kommer Daniel hit och stannar till Tisdag, så roligt att få besök så ofta. Då händer det liksom lite i vår Engelska vardag :) Sen blir det nog Manchester United match på Lördag, iallafall för mig och Danne om vi kan fixa biljetter. Imorgon är Andy ledig, blir väl en mysdag! Aldrig fel det inte.

Saknar er därhemma.. Och mina flickor som är ute på resor ;) Ni skulle bara veta hur mycket jag hade kunnat ge för en helkväll med "gänget". Åh det hade varit så underbart.

Nej, nu ska jag röja upp i köket efter vår kycklinggryta, sweet and sour. Igår fick jag välja och det blev tacos, såå gott! Puss & Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0