MY BIRTHDAY

WET IN I VUXENLIVET (plus presenter)

Smycken
Imorse vaknade jag av att andy pussade mig och sa grattis och sa att jag hade två alternativ till födelsedagspresent, nummer ett var ett hemligt kuvert och nummer två var en "Pretty Woman" - dag, altså en shoppingrunda. Jag fick betänketid eftersom mamma, pappa, svärmor och svärfar kom in och sjöng för mig. Sen var det frukost buffé och presentöppning från familj och släkt;

- Armband (av faster)
- Örhängen (av farmor)
- Ring i silver och guld (mamma&pappa)
- Morgonrock & mystofflor (mormor&morfar,morbror)
- Ett halsband från SNÖ (moster)
- Body butter + body gel (svärmor&svärfar&svärbror)

Sen valde jag det "hemliga" kuveret av Andy, där i stod det att jag fick välja en väska som jag ville ha! Jag blev såå glad, så nu har jag spanat in mig på Mulberry väskan (har dock spanat in den i 100 år) och nu äntligen ska jag få den! Så i denna veckan eller nästa är jag en väska rikare. Sen har det blivit en del shopping idag också; En vit trenchkoat, ett par sheepboots, calvin klein trosor och ett par underbara högklackade lackskor, JA jag är GALEN i skor. Så än så länge har min dag varit HELT perfekt, snart ska vi ner och käka på en finfin restaurang och äta kinamat och friterad banan och glass :)

LOVE ME TODAY, HATE ME TOMORROW


Klackarna på mina skor är dock svarta, annars likadana.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Åh, en Mulberryväska skulle jag också vilja ha!!

~Ha en trevlig lördagskväll!!~

2007-02-24 @ 19:19:18
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Junitjej

GRATTIS, förresten!!

2007-02-24 @ 19:19:36
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: bonnie

GRATTIS soppan! det var bra att din pojkvän tog tag i sitt liv och konto och gav dig din väska :D
vi tänker på dig här hemma och längtar tills du kommer hem en lite längre stund så vi hinner ses!

PUSS PUSS bonanza

2007-02-24 @ 20:00:45
Postat av: carro o tilda

GRATTIS igen baby!! du verar haft en underbar dag! :) saknar dig usspussss

2007-02-25 @ 14:05:57
Postat av: HIF tills jag dör !

Han kommer hem, han kommer hem, han kommer ANDY kommer hem!

Eller hur? :)

2007-02-25 @ 15:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0