Live from UK

Heeej, äntligen har vi internet!

TACKA GUD!

Vi har besök av andys polare, bamse och dennis vilket resulterar i mycket alkohol och cigg. Men det är bara trevligt. Jag måste säga till alla därhemma att GUD vad skoj det var och träffa er alla. Jag har saknat varenda en av er ska ni veta! Hann med så himla mycket, ute och åt med steffi o emma, gick på stan, på väla, intersport , frissan, mormor o morfar, farmor o faster, K&Co och träffade nästan precis alla jag ville. NÄSTAN.

Nu sitter vi i vardagsrummet och slappar en massa. Funderar vad vi ska käka ikväll.. Jag är dock ganska mätt.

NEWS, jag har fått plats på två grafiska kurser jag ska läsa på distans från folkuniversitet över internet. Jag börjar altså plugga den 26 februari! Ska bli skönt och få något att göra. :)


Love

Me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0