Jag måste skärpa mig

Hej hopp i lingonskogen!

Jag sover alldeles för länge, när Andreas gått till träning DÖR jag bokstavligt talat i sängen, vaknade för 10 minuter sen... Inte bra, ändring på det! Fast sovmorgnar är skönt och vi brukar vara uppe länge men att sova till halv två är inte ok. Inte varje dag! Igår gjorde jag potatis, köttbullar och gräddsås och så bjöd Andy hit Henke. Mycket lyckad middag och vi fick fin inflyttningspresent, en riskokare ;) Mkt mkt bra!

Tilda min älskling du är så söt. Men du blir bättre och bättre på datan ju! Ja det är såå skönt att jag snart ska börja plugga och ta tag i mitt liv :) Och tack själv för sist, var bara skoj och bara snacka skvaller med dig :) Får vi göra om någon dag i framtiden :)

Och PS, jag shoppade faktiskt klänningarna online på ellos ;P Kunde inte stå emot :)

Caaaarro I miss you also..

Glad alla hjärtans dag, ni som vet att jag älskar er; JAG ÄLSKAR ER :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0