IKEA


27377-112
Vår gardrob

Idag var vi på IKEA och storhandlade. Vi shoppade:
- Tallrikar, skålar, bestick och stekpannor
- Underlägg och kökshanddukar
- Mega fin stor växt
- Filt, överkast och 2 par påslakan (brun ton)
- SPEGEL och badrumsmatta

Jag är så nöjd, nu ska vi äta kinamat, jag tror jag kommer utvecklas till en kines här i england för det är det enda vi äter, men det är GOTT. Och jag älskar dig Emma för att du har bokat biljett, så skoj vi ska ha! Massa skvaller och massa vin :)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: mammisen

Fin ordning du har gumman,helt olikt ditt rum här hemma...eller hur ??
Ses snart,love and miss you/ma

2007-02-13 @ 10:56:26
Postat av: Rose

Här var det nystädat och fint. Var är lilla högen som låg på golvet när vi var där. Hihi.
Ha de bra, ses snart
Kram

2007-02-13 @ 19:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0