I MISS THEM ALL

27377-129
Här har jag er alla samlade mina älsklingar, och varje dag ska ni veta att jag saknar er alla en gnutta!!

Men alla sitter ovanför min säng, så jag ser er varje dag när jag vaknar, och varje dag när jag går och lägger mig. Så det är mysigt. Nu har jag och Andy precis haft filmmaraton, vi såg en skräckis "Turistas" och "Beck - Advokaten". Bra filmer.. Men nu har jag ätit för mycket glass + choklad att jag får banta i typ en vecka, haha. Varför kan ingen komma på något som smakar lika gott som allt kaloririkt och få det till något som är JÄTTE nyttigt, jag hade typ varit världens lyckligaste då.

HAHA jag dog åt emma på msn nu, jag skrev; andy är dum!
Hon kontrade med;
"naaj, säg till att plumsan kommer o ger honom en shottablängare mellan lysmaskarna så han får åka dindong bilen till plåsterhuuuset om han inte är snäll!"

Haha jag dog av skratt, jag frågade om hon hade knarkat. ;)

Våra blommor som kostade 5 pund!

Nu är våra familjer på väg hit, hoppas dom kommer hit i ett och samma paket ;) PUSS


Kommentarer
Postat av: Karin

många trevliga bilder, förstår din saknad..
ha en fin dag nu!

2007-02-23 @ 12:21:58
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0