FÖRSLAG TILL MINA BITCHES

Okej, jag har ett förslag till mina närmaste vänner, ni vet vilka ni är.

- Jag tycker att eftersom vi alla är i olika ändar av världen och ingen har träffats på hur länge som helst så har jag ett förslag. I sommar, båstadveckan, snor vi Carros båt (med carros tillstånd) och har en hel vecka där bara vi njuter och har THE TIME OF OUR LIFES!? Okej, vad tycker ni om det förslaget? Om ni dissar det så har jag fler planer att få ihop oss alla så tro inte att ni kommer undan. :) Jag saknar mina flickor.

PUSS (jag hoppas på BÅSTAD -07)


LIFE is short, BREAK the rules, FORGIVE quickly, KISS slowly, LOVE truly, LAUGH uncontollably AND never regret anything that made you SMILE


Kommentarer
Postat av: plumsan

Jag är på darliing! :D

2007-02-12 @ 13:46:33
Postat av: Carrsan

Jag ar ocksa pa!! Later nice! Och far vi itne tillstand av pappa sa snor vi baten anda!!!

2007-02-13 @ 11:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0