Drömma får man

27377-113
En liten söt outfit, jag är så shoppingsugen, känns som om jag kommer "råka" shoppa lite hemma.. Jag och Andy ska dela på en väska, det får gå bra. Får bara ta med ett par skor hem... :(

Jag längtar efter Helsingboooorg. På Lördagkväll ska jag försöka dra ihop så många som möljligt för att dricka vin och drinkar med mig, sen på Söndag ska jag vara med Mikaela!




Jag går på en väg, så ödslig och tom
Så frusen och rädd, vågar ej vända om
Så många gånger jag vandrat här förut
Tillräckligt för att veta att vägen ej tar slut
Bakom mig finns rädsla, tvivel och gråt
Jag vågar ej vända om, snälla förlåt
Men aldrig förr, när jag vandrat förut
har jag känt mig så trygg och så länge hållt ut
Jag känner en närhet och jag känner mig stark
Du vandrar bredvid mig på samma mark
Vi ler mot varann och du tar min hand
Det finns ingen rädsla när vi har varann


Jag älskar min Andreas...



Kommentarer
Postat av: Anonym

åååååh, vad mysigt att soppan ska komma hem snart :D då blir det massa skitsnack i helgen ;)
love u

2007-02-15 @ 18:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0