Vaknade precis..

.. och fick sån mysig julkänsla

Läste i en tidning igår att i Manchester så är det en mega julmarknad mellan den 19 - 30 december som ska vara bland de bästa i europa, den missar självklart jag. Här är en julmarknad nu också med små trähus som säljer glögg och tyska bratwurst och så, faktiskt mkt mysigt. Jag sitter hemma och väntar på någon som ska komma och fixa vår balkongdörr som är cp. Men inget tecken på att någon kommer ännu. Ska käka lite frulle, allt vi har är knäckebröd så det får väl bli det. Regnigt och tråkigt väder idag ska ni veta, typiskt engelskt. Ska se om Andy vill åka till IKEA idag och handla hem lite mat och en stor spegel... Jag har tjatat om det sen vi flytta hit men han går verkligen inte med på det, visst måste en tjej ha en helkroppsspegel??? Annars dör man ju!?


                                                                                                                                                                                               





Daddy, du ska få samma julklapp igen! + en mega bra födelsedagspresent! Love u. :)





Nu har min älskade Donna också åkt iväg på långresa...
Saknar dig redan snuffenuffenuffisen!

Nej frukost nu tack.

KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0