PACKAT OCH KLART

Carrie, snart lever vi ditt liv;



Carro kommer och hämtar mig efter jobb vid halv nio, har packat klart och är redo att springa runder på Manhattan och shoppa, fika och försöka dricka drinkar, vi är ju inte 21 ännu! Hur frustrerande är det!?? Men vi får klä upp oss och hoppas på att de inte frågar om leg helt enkelt! För en cosmo i NY är ju faktiskt ett måste! Imorgon förmiddag kör vi från Laröd, jag hinner nog med ett inlägg till. Tar med mig Iphonen så är där internet på hotellet kan jag ju uppdatera därifrån. iiih, jag är som ett litet barn på julafton just nu! Carro kommer väl på panik på mig om inte hon är lika gastig, då kommer väl resten av Dellgren få panik på oss! Haha. Nej, ska käka lite med familjen snart och gå igenom min packning igen!

Tusen tack för alla tips om NY! Har verkligen gjort en lista baserad på era kommentarer!

KISSES

Kommentarer
Postat av: Anna

Tänkte på en sak nu när jag läste att ni inte e 21, har för mej att det e 21 årsgräns på cigg oxå. Fast det kanske du redan visste ;)Ett tips e kanske att ta med isåfall :)

2007-12-19 @ 16:26:26
URL: http://aannaa.blogg.se
Postat av: diddi

ÅÅH DIN JÄVEL! Fatta så avundsjuk jag är, jag vill osså. FOTA MASSA :D

2007-12-19 @ 16:43:32
URL: http://dmathisen.blogg.se
Postat av: Louise

Tyvärr kommer ni inte kunna dricka cosmos, de är STENHÅRDA!!! Om ni inte går till något jättesunkigt ställe vill säga...

2007-12-19 @ 19:19:18
Postat av: Sanna

Gud så fin bild!

2007-12-19 @ 19:39:37
URL: http://sannakumlin.blogg.se
Postat av: Fanny

Klart ni kommer in lilla vännen !

Ha det sjukt kul åter igen ..

SPENDERA PENGAR STEN HÅRT !
haha haha ..
Men det viktigaste , HA KUL O ROA DIG PÅ BÄSTA SÄTT !

Puss och tusen kramar

2007-12-19 @ 21:59:42
Postat av: diddi

Då säger jag väl adjö, ha såå roligt imoorgon när ni anländer och njut nu, och du måste verkligen fota en massa så jag kan få se sen. shoppa för mig :) ha det så bra gumman

2007-12-19 @ 23:34:30
URL: http://dmathisen.blogg.se
Postat av: Michaela

Ha det så roligt i NY, goingar =)! Kom hem välbehållna och fullpackade ;-).

2007-12-20 @ 08:12:52
Postat av: Michaela

Ha det så roligt i NY, goingar =)! Kom hem välbehållna och fullpackade ;-).

2007-12-20 @ 08:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0