MY BIG FAMILY!!!

AND WE ARE ALL NAMED RICHTER
Från vänster: Mamma, Sebastian, Tommy, Siw, Jan, Pappa, Emelie. I fåtöljen; Jag och Farmor
image826

En bild till på Richters och självklart en bild på Mormor och Morfar plus Moster och Morbror!

Så där har ni nästan hela släkten på bild, saknar Moster Lottas barn och man samt min kusin Markus som inte kunde komma. Mamma och Pappa har kommit hem nu och pappa provar sin nya dammsugare och mamma lagar mat. Sen ska vi hem till Andys päron och lämna lite saker och gosa med kisarna som jag saknat mega mkt!

Imorgon ska jag och mamma ha en mysdag tillsammans!
Sen på Torsdag är det dags.
Miss you Jenna!!

KISSES

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja precis! tack.. ringde mamma sen också och frågade.. hon bara "det är något med century".. bra att du har koll :)
Ja om du hinner dra dit.. såg att ni ska på satc-turen.. riktigt roligt ju.
Jo tack bra, trött bara som fan. sitter med en skoluppgift som ska in i övermorgon. Lite i sista sekund kan man säga. Men men.. alltid så !
Men snart är det Helsingborg och julfirande.. Längtar!
Ha så roligt I NY! Shoppa på!
Pusspuss

2007-12-18 @ 23:01:40
Postat av: Fanny

Njut njut njut av ditt liv vännen!

Vi får försöka styra upp ngt när du kommer hem istället .. Jag jobbar ju jätte mycket nu.

Have a nice flight my friend !

PUSS

2007-12-19 @ 06:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0