I hate that I love you so

I hate how much I love you boy
I can't stand how much I need you
And I hate how much I love you boy
But I just can't let you go
And I hate that I love you so..



Har legat i sängen och degat med massa tv och filmer tills nu, Andy är lite sjuk så han har sovit så gott så, han vaknade precis. Fotboll på tv ju! Det kan man bara inte missa! Julfest ikväll, inte alls peppad att gå. Blåser och regnar ute. Inte så lockande att gå utanför dörrarna alls. Men tänkte hoppa ner i ett varmt bad och gotta mig lite. Vet inte vad jag ska ha på mig heller. Kan bli silverklänningen som jag hade på fotbollsgalan. Men jag vet inte rikigt. Eller bara en vanlig svart. Vi får väl se. Nu ska jag tappa upp ett varmt bad iallafall. I need it.

Om en vecka och en dag är jag hemma igen.
KISSES

Kommentarer
Postat av: Nadja

jag vill oxå dega..men jag måste jobba =(

2007-12-08 @ 16:28:30
URL: http://nayjay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0