Hemma igen

Varit på IKEA och Sainsburys med Andy nu. Hittade ingen självstående spegel på IKEA... Jag = ledsen. När vi skulle köra därifrån så var det något fel på bilens däck, ngt med lufttrycket. Så vi har hängt på en mack ett tag och pumpat in luft men skiten piper fortfarande, eftersom Andy älskar sin bil väldigt mkt så sitter han kvar i garaget (och har suttit där en halvtimme) och läser handboken eller vad han håller på med. Jag har hängt tvätt och skalat potatis. Idag blir det potatismos och blommig falukorv. Vi kände för att vara lite svensson idag! Dom jävla gubbarna som skulle komma idag har heller inte kommit, blir så förbannad! De har ringt och jagat oss som galningar och när vi sen bestämmer en tid med dem så dyker de inte upp alls. Öh idioter.

Sånhär färg på håret vill jag uppnå;

Sen kan man ju önska sig själva kroppen i julklapp..

Nej... Vi hörs... Och Carro, jag dör av längtan till NY med dig älskling!
KISSES

Kommentarer
Postat av: alex

jaaa me want that hair (and body) too :) måste ringas snart babe !

2007-12-03 @ 22:17:46
URL: http://alexandraliving.blogg.se
Postat av: Fröken D

haha jaa undra om man kan få den kroppen inslagen o klar att sätta på dej själv:)

2007-12-07 @ 07:15:22
URL: http://mjaomjao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0