God morgon alla glada!

Vaknade lite i elva, såå skönt att sova ut. Andy ville nog mest dö när han gick upp, han surade och mumlade om att sängen var så skön. :) Imorgon och fem dagar framöver så är det jag som jobbar. Jobbar dock från 11.30 imorgon men ska jobba till 20.00. Så tråkigt. Sen heldag på Torsdag och tre timmar på Fredag. Sen självklart helgen. Ska dock ut och dricka drinkar med tjejerna på Lördag! Skiter i hur bakis jag är på jobb. :P Ska bara fixa mig nu sen ska jag och Jenna ner på stan och lulla runder. Sen ska jag tvinga Andy glo lite film med mig sen kanske HA!HA! bar ikväll igen för lite sällskap och nån god drink! :)


Smokin' hot!

KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0