DO YOU WANT A PIECE OF ME?

Godmorgon, eller god förmiddag!!!

Nyårsafton idag, så mysigt. Ska infira det nya året med Carro, Emma, Issa, Tilda, Bonnie, Danni och Sandra. Ingen nyårskyss denna nyår heller... :( Men min älskling finns ju hemma i Manchester och väntar på mig :) Har precis varit på systemet på Väla, inte alls farligt med folk, trodde det skulle vara kaos!!! Lilla Alexandra ska till Thailand imorgon och jag är avis!!! Daniella ringde mig igår, hon är just nu i Sidney, saknar min Donna jätte mkt.... Vill bara köpa en biljett och åka ner till henne.!!!

Måste berätta lite mer om New York. Sista nätterna bodde vi på "The New Yorker Hotel" som låg i de lite skruffigare områdena... Seriöst, som jag och carro kallade det, IN DA HOOD! Det stod seriöst nu killar med huvor och förstora kläder (mörka killar då) vid varje "block", kvarter, och typ skyddade sitt eget "hood". Haha. Sånt som man ser i filmer ni vet?? Så jag och Carro strollade runder där IN DA HOOD och fnissade åt deras konstiga syn på livet. Vågade dock inte gå där på kvällarna!!! Haha. Med våra sjuka humor så kan det bli roligt att bo lite skruffigt!!! Speciellt när allt känns som en enda stor film! När vi åkte till flygplatsen så åkte vi förbi västa fängelset där vi såg in på deras "gård". Stod massa "hoods" i overaller och tränade i sitt utomhus "gym". Precis som i filmer!!!! Vi bara tittade på varandra och sa i kör "okeeeeeeeej".

Jag saknar NY redan... Det var så underbart och så livfullt. Här i Sverige är allt så grått och trist.!!

Nej, nyår, vi ska städa och fixa sen ikväll blir det alkohol och tre-rätters!! MUMSFILLIBABBA!


HAPPY NEW YEAR BABIES!!!


KISSES

Kommentarer
Postat av: alex

hapy new yeear baby love. jag saknar dig jäätte mkt o älskar massor PUSS

2007-12-31 @ 22:14:51
URL: http://alexandraliving.blogg.se
Postat av: Thomas

Hej Sofie.

Se inte detta om nån negativ kritik, men blev helt enkelt nyfiken på en sak när ja läste ditt inlägg!

Har du rätt syn på livet då?

Berätta i så fall om den?
Hade vatt kul att veta..

Vad är livet?? :)

/tompa

2008-01-01 @ 04:07:06
Postat av: Thomas

Hej Sofie.

Se inte detta om nån negativ kritik, men blev helt enkelt nyfiken på en sak när ja läste ditt inlägg!

Har du rätt syn på livet då?

Berätta i så fall om den?
Hade vatt kul att veta..

Vad är livet?? :)

/tompa

2008-01-01 @ 04:08:26
Postat av: Thomas igen!

oj.. där kom 2 st.

förlåt om ja kladdar

2008-01-01 @ 04:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0