3 dagar kvar!!!

Torsdag.... Skynda dig!!

Snart strosar jag och Caroline ner för dessa gator med massor med shoppingpåsar i händerna!

image819




Har varit nere i stan med min lillebror och handlat lite nödvändigheter till mig och lite kläder till honom. Han är så fin så. Kan inte fatta hur snabbt han har växt upp, känns som om det var igår JAG var längre än honom. Vid sex tiden kommer tjocka släkten hit på smörgåstårta och chokladtårta, MUMS. Ska kanske ta mig en tripp till IS snabbt innan. Ska börja fixa mitt hår nu som är en enda stor knut mitt på huvudet för tillfället.

Snackade med Emma och My precis över msn, dom är på Phi Phi, min favvo ö, och bara njuter, är så avis. Men mitt roliga kommer snart, jag måste lära mig att hålla ut, men det är så nära nu!!!! Ska ladda min kamera och fota lite ikväll, har knappt några foto på mig och släkten.

Växlade pengar till dollar idag, så för tillfället har jag 520 dollar i cash att spendera i underbara New York. Jag längtar.!


KISSES

Kommentarer
Postat av: Caroline

fyy va skoj med NY, är så avis!! :D

2007-12-17 @ 14:36:13
URL: http://carolinenordens.blogg.se
Postat av: Hilajna.

När åker ni till NY ? :)

2007-12-17 @ 15:38:32
URL: http://HelenaSkog.blogg.se
Postat av: alex

hååll ut. tiden går fortfort. va du ser låång ut på den bilden. georgeos :)

2007-12-17 @ 19:51:23
URL: http://alexandraliving.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0