Yepp yepp

Stack och handlade när Andy kom hem, så nu är kylen full igen, as i like it. Köpte sånna "cup of soup" med kyckling smak. Jättebra mellanmål. Jag är, by the way. sjukt trött på mitt hår. Frågan är för det första vad jag tänkte på när jag klippte lugg? B A J S. Nu funderar jag på att göra nåt skoj med det men vet inte vad...

 
Denna färg + frisyr hade dock inte suttit fel...

Ska se om jag vågar.. Men det hade varit skoj. Lite förändring.

Har precis lagat mat och är verkligen proppmätt. Jag åt kött, couscous och sallad. Andy åt kött, pommes och fetto sås. Haha. Imorgon har andy match och jag orkar inte följa med all by my self... Kanske om jag är rastlös.. Annars planerar jag en "ala Emma kyckling i tacos" rätt, och så tänkte jag köpa Vänner säs. 8! yeeeii.

Nej, ska ringa hem nu..
KISSES

Kommentarer
Postat av: alex

hey baby! du mischa har exakt den hårfärgen jag vill ha! kan du inte kolla upp vad det kostar o färga håret? isf hade vi kunnat göra det samtidigt när jag kommer om det inte är för dyrt, hade varit skit kul! babsen på makeover hehe. loove u

2007-08-27 @ 21:36:37
URL: http://alexandraliving.blogg.se
Postat av: fanny

ja ja ja ! du vet att jag gilla dig mycket bättre i blont ;p

2007-08-28 @ 00:20:50
Postat av: Michaela

Den hårfärgen är riktigt höstig och fin :-). Lite likt Carros faktiskt.

2007-08-28 @ 10:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0