Underbar start på dagen

Vaknade i min utvilade mans armar.. Kan det bli bättre?

Andy somnade klockan åtta igår i soffan, gick in och la sig nio i sängen, själv somnade jag tolv - halv ett. Låg och kollade på CSI tills jag storknade. Vi har precis käkat frukost och snart ska jag gå ut och ta min morgoncigg. Ska in i duschen sen ska jag ner på stan en sväng, måste ha tag i Vänner säs 8 och så kanske in och kika i lite affärer. En latte på starbucks lockar lite också! Alexandra försöker övertala mig att vänta med att fixa håret tills hon kommer hit så vi kan göra det samtidigt! Jag är ju såå sugen + att min utväxt inte är lugn!!! Men jag får väl vänta på min vän! ;)

Match ikväll för andy, mys ensam hemma för mig! Orkar inte följa med idag, rena höstvädret, matchen är klockan åtta och jag har ingen och gå med... Nej det blir en sitta i soffan kväll! ;) Inte helt fel må jag säga er.


Mina bästa vänner ;P haha.

KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0