Sov länge idag.. Skönt..

Gick upp vid elva, såå skönt. Älskar att sova länge. Har inte sovit sådär mega bra inatt heller, massa mardrömmar och en stor pojkvän som har tagit plats. Men sen sov jag till elva som sagt så jag är utvilad. Jag vill till IKEA idag och köpa ramar till fotona, och kanske nåt fotoalbum så jag kan pyssla! I love pyssel! Hehe. När Andy kommer hem ska jag och Rose tillaga en Ceasar sallad, sååå gott.



Caroline, när du kommer hit ska vi käka Café Rouge Ceasar sallad, sjukt god!
Mamma jag saknar er redan, ni kan väl flytta hit? :)

KISSES


Kommentarer
Postat av: MAMMI

Hej hjärtat! Jag saknar åxå dig jättemycket. Flyttar gärna till dig. Hörs ikväll. Love u/PO...
Hälsa Andy/Rose & Tommy-girl....

2007-08-14 @ 15:42:20
Postat av: carro

hej nisse! idag är jag sjuk.. inte roligt. har typ halsfluss. :( men jag är hemma o vilar upp mig till england. :) ringer kanske imorgon beroende på om jag jobbar eller inte. miss u babe!! pusspuss

2007-08-14 @ 19:47:30
Postat av: Anonym

Följer din blogg dagligen! Spännande liv du lever. Hur får man till en så snygg headerpå bloggen?

2007-08-14 @ 20:25:10
Postat av: Mathilda

Hjärtat!!!!!!
Välkommen hem o hela fadderullan! Mitt internet har krånglat så jag ahr inte kunnat uppdatera migföörän nu! Du verkar ha det underbart! Fantastiskt shopping. mysiga utflykter, mkt besök... Det gläder migså att allt flyter på så bra! Gud vad roligt med photoshoot! AHHH jag hade dött! Underbara bilder o jag måste erkänna att narjag började rulla ner beckhams sågjag först inte skillnad.... i can see it commin';)
My love my love mylove! Kommer du hemmon snart kanske???
MEn jag ska försöka tima linen nästa gång hon kommer! Hade varit sjukt coolt. det ser helt underbart ut! Jag saknar dig käraste Sofie. Jag tänker på dig o önskar dig ensdast det bästa! Hälsa Andy så gott! Såg honom på tv i söndags, det var fotbollshysteri hemma hos Halm'ens (hahaha ja du vet :) Pussar och Kramar din Mathilda

2007-08-14 @ 20:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0