Sov kanske lite länge idag

Vaknade till när Andy stack till träning sen somnade jag om. Vaknade när han kom hem igen vid halv ett! Oops. Fick ångest och började steppa. Mjöööölksyra! Stod näst intill 20 min, 800 steg. Bra för min första gång tycker jag. Ska försöka få in det som en vana, steppa, duscha käka frukost. Känns tomt utan gäster i hemmet nu. Just me and andy.

Caroline, ja du glömde laddare, tandborste och Vänner boxen! Du är så söt. Typiskt dig. Jag ringde dig igår också för att tala om att när jag satt och rökte på balkongen så vänder jag mig om och på väggen sitter.... VÄRLDENS STÖRSTA JÄVLA SPINDEL. Fick panik och hoppade omkring och typ skrek, men din mobbe var avstängd! Haha. Saknar dig redan!!! Love u.


Kanske kanske ska se Manchester United idag om Andys polare har biljetter till oss, annars ska jag dra ner andy på bio! Vi får väl se vad dagen förutspår. Måste bara säga att Tilda, jag vill komma till Paris!!! ;)

KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0