Photoshoot

Okej, Andy sa att en kille skulle komma hit idag och fota lite och få en intervju. Då kommer två killar, varav en är fotograf. Jag skulle då självklart vara med, jag som är så fruktansvärt snygg på foto. Haha. Typ jag och andy har posat i soffan, bakom soffan, på soffan, på balkongen och tillochmed i sängen. Ja så uppdatering på det kommer väl, vi skulle få bilderna. Men förmodligen kommer jag att dö!!! Det ska publiceras i matchbladet, haha så alla uppblåsta lyxfruar kan läsa om oss ;) Nej... Intervjuaren är fortfarande kvar, de sitter och pratar om köttbullar... Eh what? Nej, nu snackar de med mig...

Undrar om vi kommer bli lika heta: ???

Saknar mina bitches och min fammee!!!
KISSES

Kommentarer
Postat av: alex

soppan goes victoria beckham liksom !!!!

2007-08-03 @ 17:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0