Nu har jag sprungit av mig på stan

Jävla piss väder dock! Duggat som fan hela tiden så jag har försökt hålla mig inne på centret. Har hittat ett par mysbyxor, kalender, förvaringslådor och lite vin och mat och så. Ska äta fruktsallad till efterrätt idag tänkte jag, aldrig fel. Ska kolla upp om där är nån film på tv också. Annars blir det Sex&theCity. Sitter och dricker ett glas vin och äter lite choklad, måste faktiskt unna sig ibland! Hehe ;)


Saknar att typ ha myskväll med tjejerna en sån här dag.
Bara ligga och feta oss och snacka skit om omvärlden.
Ni vet att jag saknar er babes.
KISSES

Kommentarer
Postat av: carro

skitsöta byxor! :) me like!

2007-08-31 @ 19:01:33
Postat av: alex

jag vill ha ngn att krama när jag inte mår bra, du hade varit perfekt. saknar dig, alltid.

2007-08-31 @ 20:45:45
URL: http://alexandraliving.blogg.se
Postat av: putte

lilla du, jag har sett han i verkligeheten flera gånger. det är inget fel med underbett. man kan tycka det är snyggt.- :P

2007-08-31 @ 22:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0