Nu har jag köpt min MINI - stepper



Nu ska jag bli smal och FIT som faaan! Träningen börjar på allvar när Caroline har åkt hem!!! Väldans smidig och praktiskt. Mycket nöjd med mitt köp. Nu ska vi snart äta potatismos och korv medans fotbollen (City - United) självklart står på! Fotboll överallt hela tiden tycker jag. Stan är full av poliser och galna öldrickande hooligaaans! ;) Nej, folk. Skriver antagligen senare!

Nu är det bara en HEL dag kvar tills min andra halva kommer!!! Wiihooo!

Så skönt och veta att jag alltid kommer ha mina vänner vid min sida fast jag bor hundra tusen mil från dem..

KISSES

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Sofie the stepper! Hejja på snäckan inte illa.Är det arm träning också, håll i hatten! Så söta ni är i tidningen! Det blevju jätte bra! Mktgulligt par och att du är ett tremendous support så gulligt sagt! Vi hejjar på härhemma! Gratulerar till vinsten o Andys bästa spelare. Kör hårt gott folk! Nu kommer ju Linen snart o då får ni busa loss ordentligt. Shoppa på o SKÅL säger jag här hemmifrån. Vore ju kalas med lite jobb också;) På onsdag flyger jag till Paris, tjohooooo, nu ska det inspekteras lägenhet med mamma! Hoppas vi ses snart. I miss you! All kärlek Mathilda (även jag med fotbollen susandes i bakgrunden hahaha) Felix hälsar så gott. Pussilull

2007-08-19 @ 18:39:32
Postat av: alex

Hej gumman!! går det bra om vi rings i veckan ist? är äckligt trött och på lite dåligt humör! men fräck stepper du köpt! vi kan träna som tusan när jag kommer, me want. love u hun, det vet du!! puss pusss!

2007-08-19 @ 20:09:06
URL: http://alexandraliving.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0