Mycket god måltid with myself



Andreas är rättså rak och vanlig i maten, så när han inte är hemma brukar jag hitta på lite gott till mig själv. Stekte upp småbitar av kyckling samt lite grönsaker, kryddade med taco krydda. Sen hällde jag i en cream fraiche och lite mer taco krydda. När det hade bubblat upp så la jag i det i tre tortillarullar, rullade ihop dem, lite ost på, och in i ugnen. Detta är Emmas recept men la till grönsakerna, blev verkligen jätte gott och är enkelt att göra! Mitt resultat kanske inte ser så jätte gott ut, men det var det verkligen;
image563

Mums!

Persiennerna är uppe, och så länge solen är uppe ska jag passa på att se skräckisen på film! Verkade mega äcklig! Men jag vågar, jag tror inte på spöken! Jag lovar...

Daniella ringde innan, saknar henne också så mkt..
Saknar er alla.
KISSES


Kommentarer
Postat av: carro

vad du är duuuktig! den hårsalongen var väl den med tigi produkterna? bredvi där vi köpte vin första kvällen? jag tror jag är hemma i manne... eh nää! vet duuu... jag träffade fredrik på väla i förrgår o han sa att han skulle ringa mig efter hans mässa nästa vecka, så veckan efter nästa skulle vi ta oss en "sittning" tillsammans! hahah wehoo! hallå min arbetskollega till jul ;) träffa alex o emma där också. söta. :) idag ska jag försöka dra mig ur jonnes säng o käka lunch med mamma sen på yoga sen färga issas haare. :) men nu ska jag äta fdrulle... just det, tänkte ringa dig sen också. :) pusspuss saknar dig gumman

2007-08-29 @ 09:23:52
Postat av: Mathilda

Hejja på Soppan! Så duktig du är! En riktigt exemplarisk housewife... I'm so proud ;) o du manne hör nog dina böner för det där verkar verkligen vara en skänk från ovan. Sicket ställe, not at all bad.Nu frisyr på gång alltså, den ser finnemang ut. håller tummarna! Väntar nu med spänning på hur det går med lägenheten. om vår reservation har hållt och den är kvar.....bostadsmarknaden i Paris verkar vara något annorlunda o med snabba affärer. Idag blir det slappe för mig men lite yoga med linen ikväll. Tänkte på dig igår för då var jag på Halméns och lyssnade på Ryan Roxie som var där o gästspelade. Gittaristen som spelat med Alice Cooper så han spelade Poison o hela alltet, sjukt coolt ;) Love you! Take care Pussar & Kramar Mathilda

2007-08-29 @ 11:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0