My Passion - shopping..

image534image535
image536
Sötsöt klänning, me like!


En klänning till, vanlig svart tröja & gult underklädes set!

Allt för OTROLIGA 10 pund, (motsvarar 140:- svenska kronor)

Förstår ni varför jag älskar det?
Förstår ni varför jag inte kan motstå det?
Förstår ni att jag blir gaaalen?

Haha, Andreas Johansson och Anna + bebis är här och packar ihop det sista från deras lägenhet, kanske ska träffa dem senare över en fika. Jag vill gossa med bebbeeen! Andy är ledig i två dagar, så det är nice! Och imorgon kommer Caroline, ska åka till flygplatsen tillsammans med svärpäronen sen får jag vänta en halvtimme eller timme på att hon ska anlända! Men det är det värt!

Love you all.
KISSES

Kommentarer
Postat av: MAMI

Jättefina kläder gumman,du e bra på att shoppa billigt du!! Primark eller ?? Love and miss u

2007-08-20 @ 15:45:28
Postat av: plumsan

jag önskar att jag också kunde åka med carro till dig imorgon hjärtat! I MISS U SOO!
jätte söta kläder :)) du som är supershopparn? ;)
love u

2007-08-20 @ 17:44:50
Postat av: Mathilda

Superdupershopparen! I dig it starkt! Så billigt, det kan ju inte stämma alltså ;) men det räddar ju samvetat, du behöver inte må dåligt..... tänk så mycket du får för pengarna ;) Stumoan stumpan Johhny deluxe är sjukt bra! Den låten är faktiskt helt underbar, felix o jag brukar digga den i bilen o låtsas att det är han o jag, bara för att han är halvdansk å allt. Lite glöttigt kanske men livet vore väl förtrist utan glött! Håller du inte med? Har stepp maskinen kommit ännu?, du får lägga in bilder på premiären! Hälsa linen så gott för nu träffar du henne före mig;) All kärlek till dig min sköna! Pussilull

2007-08-20 @ 20:05:42
Postat av: Emsan

Såååååååå söt du är hjärtat.........

2007-08-21 @ 17:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0