Min baby är bäst

Andy gjorde debut idag, han är helt enkelt bäst. Rensade allt, passade bra och fick mega bra betyg av alla tidningar. Jag kunde inte vara stoltare! Min baby är helt enkelt bäst!

image510
image511
image512
Sebbe Svärfar Svärmor och min Mammi
image516
Min baby... Vilken kille :)
image514
Ja, han tvingade mig att lägga in den.... Min bror....
image515
Jag på GBK.

Nu sitter Andy, Svärfar och min far och spelar kort, Sebbe sitter och väntar på datan och svärmor och mammi vill ha med mig som rökkompis! ;) Jag hänger på.

KISSES

Kommentarer
Postat av: Emelie

Baaabes!!!
Lika snygga som alltid!
Hälsa vårt proffs GRATTIS och att han är GRYYYM, HEEEET & ASBRA och om han fixar så att Ljungberg skadas lagom till West Ham och Wigan möts så jag kann sitta med honom på VIP läktaren så är han bäst i hela världen!!!!!
Ses snart, kan dyka upp närsom honey....
Puuuuuuuss

2007-08-12 @ 02:16:35
Postat av: tavvii

hejhej darling! Himla fina bilder du lägger upp, alltid roligt att läsa din blogg. Hoppas du har det underbart! Puss och hälsa granen grattis!

2007-08-12 @ 13:44:06
Postat av: Anonym

söt lillebror :P

2007-08-12 @ 14:19:55
Postat av: isabelle

hej baby!
Suttit och läst igenom hela din blogg nu typ, sitter och tradar på jobb som vanligt..
Vill verkligen hitta lägenhet i sthlm snart, hade varit kul att hälsa på dig också! får se hur mycket pengar jag har ;)
Verkar som att allting är bra med dig, jag saknar dig.. Mysigt att familjen är hos dig nu också ju :)
Hörs snart igen, fortsätt att blogga och skriva dina personliga kommentarer till oss, det gillar vi! ;)
Hälsa granen och ta hand om dig, lots of love från phel :)

2007-08-12 @ 20:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0