Kan dagen bli bättre?

Som om Manchester gudarna hörde mina böner...

Jag och Alexandra hade suttit hela morgonen på MSN och snackat om hur och var vi ska fixa våra frisyrer när hon kommer hit. Och som om Manchester gudarna hörde mina böner så kommer en kille fram till mig på stan och frågar om jag någonsin varit på Salong Pierre Alexandre. Jag berättade då att jag inte har någon frisör här i Manchester ännu och han ger mig världens bästa erbjudande. Jag har kollat runt på priserna här omkring och en vanlig klippning ligger på 30 - 40 pund. Då erbjuder han mig 4 besök på denna salong, som för övrigt ligger mega nära vår lägenhet. Dessa fyra besöken verkar helt underbara;

Besök 1;
Personlig rådgivning
Balsam behandling
Huvud massage
Shampo, klipp och styling

Besök 2;
Färg rådgivning
10 foliehighlights
Balsam behandling
Shampo och style

Besök 3;
Huvud massage
Balsam behandling
Shampo, fön och style
för en speciell tillställning
(typ håruppsättning)

Besök 4;
Uppföljande rådgivning
Balsam behandling
Huvud Massage
Shampo, klipp och style

ELLER

Ta med en vän och båda två
får 50% på klipp/färgning!!!

Och ja Alexandra, då ska jag ta med dig! Man får självklart välja i vilken ordning man vill ha dem i. Och nu till priset för allt detta.. 55 otroliga pund!! Det är liksom en femstjärnig salong. Han berättade att de inte har så mycket reklam utan hellre gör sånna här speciella erbjudande och visar då hur duktiga de är så man kommer tillbaka! Jag tycker iallafall att det är helt underbart. Helt sjukt att just idag så kom han fram till mig när jag verkligen behöver det. Jag ska nog boka tid för klippning innan Alex kommer, lite toppar och uppklippning.. Besök nummer 1!



Alex, jag hoppas du älskar mig lite mer nu!

Sen hittade jag ett linne för 4 pund som typ liknar ett Acne linne.. Skit snyggt. I am so happy. Andy ligger och slöar i soffan aka "laddar inför matchen".

Nej, nu ska jag snart ta tag i toalettstädandet.. Blä!
KISSES

Kommentarer
Postat av: alex

heeeelt sjuukt. vi ska bli fin fina i håååret baby. hihi lovelove

2007-08-28 @ 14:54:22
URL: http://alexandraliving.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0