Jag ser fram emot alla besök...

Har bara degat idag, en dag med Friends och Sex and the city och min bok. Har kännt mig lite krasslig idag men känns bättre nu, pallar inte bli sjuk!!! Har börjat tänka på mina kära vänner som verkligen är vänner!!! Ska bli så skoj att se några av er, visa er Manne och allt. Först upp är Caroline sen min älskade Alexandra.  Andys päron plus farföräldrar. Sen kommer Ted och Gill, Andreas kusiner kanske också kommer en sväng, och Mike och Bönne!! Hoppas på att Caroline hinner komma en gång till och få se en match också!!! Emma och Daniella hinner antagligen inte komma innan deras resa, men efter den ska de bo över här ett tag :)

Tjejer, saknar er verkligen.. Speciellt vid de tillfällen då jag är rastlös..
Och Caroline, Lucie har skrivit typ en A4 på ställen att gå, på Fredag
är vi ensamma hemma, då är det BRAK-utgång i MANNE!

Yeeeiiiyyee!
KISSES babes.

Och daddy, mommy and bro, saknar er också och er BA.. humor ;)

Kommentarer
Postat av: alex

du är bäst. saknar dig (v)

2007-08-16 @ 22:30:00
URL: http://alexandraliving.blogg.se
Postat av: carro

JS!;P Soon I'm coming, och ser fram emot A4 pappret! :) och dig såklaaart!

2007-08-17 @ 07:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0