Jag älskar dig så mycket att jag hatar dig..

Sitter i lägenheten, en kille kom precis hit och fixar vaskarna i badrummen, så jag kan inte duscha och göra vid mig. Sen måste jag hinna städa också! Men men... Sitter här och ugglar istället! Caroline är en duktig flicka som redan har bokat sin biljett, Alexandra är på väg! Hon ska boka idag säger hon! I can only hope!!! Men Carro kommer om två ½ vecka... Så mysigt det ska bli! Hon kommer när Andys föräldrar åker, så det blir perfekt. Vi har gäster hela Augusti! Mys!!!

image482

Här sitter jag och drömmer mig bort i Shoppingvärlden. Ska till TraffordCentre med Lucie nästa vecka! Ska bli skoj! Har inte varit där ännu! Dåligt av mig, JAG VET. Nej... Om man smått skulle börja städa lite... Eller... Gubben i badrummet får bli klar först! :P Han fixade en vask, så tänkte han sticka, men jag sa till honom att det är andra vasken också, haha. Han blev inte glaaaaad ;) But anyway! I am the boss.

KISSES

Kommentarer
Postat av: alex

biiiitch, jag har bokat!! 13-16sep! love u

2007-08-03 @ 18:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0