I have landed in Manchester

Halloo där hemma!! Tack för alla kommentarer, ni är så söta!!!! Saknar er redan! Flygresan gick bra, var dock lite försenat men det är ju ingen ovanlighet. Träffade en jätte trevlig tjej på flyget, hon satt bredvid mig, visade sig att hon bodde lite utanför manchester och att hon hade en syster vars pv spelade i brönnby! Världen är full med oväntade saker. Så vi bytte nummer och mejl och ska förmodligen ses i slutet av veckan! Skoj att ha NÅGON iallafall. Andy kom precis hem, sitter och käkar såklart. Mega fint område och lägenheten är så fin så jag vet inte vad jag ska säga, HEAVEN kanske är rätt ord??

Caroline, du bokar nu, likaså Alex...
Ni ska komma hit och göra Manne osäkert med mig!!!
Ikväll ska vi ut och äta, ska tvinga andy ner och fika också! ;)

Bilder och grejer kommer självklart... men nu är det lite mys! ;)

KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0