Goodie Goodie

Varit och sett Manchester United vinna på Old Trafford, der är aldrig fel. Sen gick vi nästan hela vägen hem. Jag och Andy käkade på Café Rouge innan vi gick hem, hungriga som vargar plus att vi inte har något i vår kyl. Nu sitter vi och nördar på varsin data. Här kommer ett litet kollage från de sista dagarna med Caroline.

image555

Wiiho. ;) Carro förresten, jag åt din måltid idag, den med svampar och kyckling och introducerade Andy för de mega goda vitlöksbröden som han DOG av så goda de var! ;) Aaaa. Miss u.

KISSES

Kommentarer
Postat av: Tilda

Älskling! Vilken helg det verkar ha varit för er! OK jag typ dog precis! En hel transakväll. Så sjukt kul..IIIHHHHHH. Min långweekend i paris tar ju alla priser, mammisen o jag har hittat hem och det verkar bara kalas alltihop! Har också druckit drinkar o spanat runt i hemma kvarteren.... Det är bara att komma till pARIS, STAN BEHÖVER GÖRAS OSÄKER! Men Manchester väntar också tycker jag! Det spritter i
fingrarna. nu väntar en heldag på IKEA WIHOOOUUUU (lr..) IMISS YOU my love! Tänker så på dig! Hoppas vi ses snart! Pussilull Tilda

2007-08-27 @ 09:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0