Godmorgon världen!

Vaknade av att jag hade panik på vårt badrum som jag skjutit upp att städa. Så efter 100 situps så var det städhandskarna på! Golvet i badrummet står nu och torkar så jag passade på att käka lite frukost. Lite Kellogs special K.

Lucie skickade precis sms, vi ska förboka biljetter till Birdcage tills på Lördag! Haha det ska bli skoj!. Synd att där inte är mer dansplats bara! Aja.. Idag ska jag göra allt för att få med mig Andy på bio. Ska ner en sväng i stan och leta fotoalbum också hade jag tänkt.

Caroline, det är den salongen som låg bredvid starbucks på "vårt" lilla torg där vi handlade vin! Alexandra ringde mig igår och berättade att du hade stött på Fredrik, det är bara att vara på honom! Han är mega seg, så hör du inte av honom efter mässan så bara gå dit igen! Kämpa! Så ska du och jag ta hand om julruset! Hörs sen och hälsa Issa! :)

Tilda, åh jag hoppas verkligen att ni får lägenheten i Paris. Håller tummarna! Åh Poison är verkligen min låt! Du är så söt gumman! Saknar er sååå mkt. Jag får ta och komma hem en sväng snart! Puss! :)

Nej, nästa toalett...
KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0